Рубрика: Պատմություն

  Գրել փոքրիկ ստեղծագործական շարադրություն «Իմ մեկ օրը Մենուա արքայի   օրոք» թեմայով/ինքներդ եք որոշում որ արքայի օրոք եք ուզում ապրել/ : և պատմության տնային

Առաջադրանք 1

  Գրել փոքրիկ ստեղծագործական շարադրություն «Իմ մեկ օրը Մենուա արքայի   օրոք» թեմայով/ինքներդ եք որոշում որ արքայի օրոք եք ուզում ապրել/ :

Ես մի օր հայտնվեցի անցյալում բայց մի հատ փոփոխությունով իմ 2 ժամը նրանց մոտ 5 տարի էր ես հայտնվեցի Վանի թագավոությունում Իշպուինիի վերջին տարիների օրոք նա ուներ տղա վորի հետ մենք ընկերացանք և ջրիկացանք անցավ իմ հաշվարկով 2 ժամ իսկ րա մոտ 5 տարի նա դարձավ Հզոր թագավոր իսկ ես մնացի նույն ջրիկը ապպա եբ արդեն ես լրջացա նայելով ընկերոջս արարքներին և ափշելով դարցա նրա օգնականը նա ինձդիմումեր իմ անունով և չեր ասում օգնական նա համարումեր դա ուղղակի բառ ես ունէի իմ թիկնապահերին և կարելի ասել մոտ երկու ժամում իմ պաշտոնը փոխվեց և ես դարձա գլխավոր խորհրդատու և նրա երեխաի կնունքի քավորը ես ունեի հարստություն որից բայց չոգտվեցի նրանց բան նվիրելու համար ես նստեցի իմ 2030 թվականի ժամանակի մեքենան գնացի 2021 թվական երփ մենք դեռ դպրոցում Վանի թագավորությունեիք ուսումնասիրում և հասկացա որ նրան պետք է խորհուրդ տալ այն ամենը ինչը նա արել է վերադարձա այդպեսել արեցի և ասեցի նրան պետությունը հասավ հզորացման գագաթնակետին ես Մենուաի տղաին նվիրեցի խորհուրդներ գիրք որտեղ նա արեց այնպես ինչպես մենք գիտէինք 2021 թվականին և եկավ իմ 23-րդ ժամի վերջին րոպպեները ես ասացի Արգիշտի Առաջինին որ անի ասնպես ինչպես գրված է և դրանով ապպահովեցի նրա հաղթանակները և վերադարցա շատ պատահաբար 2021 թվական և մնացի այնտեղ և ես գրեցի իմ տնային հանձնարարությունը որը պետք է անեինք 2021/11/24 համար։

Կատարել փոքրիկ ուսումնասիրություն այս թեմաների շուրջ/ Աղբյուրները ինքներդ եք փնտրում, վերջում անպայման նշում:

«Էրեբունի քաղաքի վաղեմի պատմությունը»

Հին պատմություն

Սարի թաղ թաղամասը Էրեբունիում

Հնագիտական վկայությունները ներկայացնում են, որ Էրեբունի ռազմական ամրոցը հիմնադրվել է մ․թ․ա․ 782 թվականին Արգիշտի արքայի հրամանով Արին-Բերդ լեռան ժամանակակից Էրեբունի վարչական շրջանում։ Արգիշտի 1ը հիմնեց բազմաթիվ նոր բնակավայրեր դրանցից նշանավոր էր ք ա 782թ Արին լեռան վրա կառուցված էրեբունին։

Արգիշտի Ա արքայի քանդակը Էրեբունիում

Վանի թագավորության  պետական կրոնը

Վանի թագավորության պետական կրոնը

Վանի թագավորության կրոնն ուսումնասիրելու համար կան երկու հիմնական աղբյուրներ` սեպագիր արձանագրությունները և պատկերազարդ հուշարձանները:Սեպագիր արձանագրությունների հաղորդած տեղեկությունները սահմանափակ են. դրանցում հայտնվում են Աստվածների անունները, պատմվում է տաճարների կառուցման մասին, և թվարկվում են զոհաբերությունները:Բուն կրոնական բնույթի այնպիսի տեքստեր, ինչպիսիք են առասպելները, աղոթքները, մոգական հմայությունները, համարյա թե հայտնի չեն: Պաշտամունքային առարկաներն ու պատկերները լրացնում են գրավոր աղբյուրների տեղեկությունները:

Լրացուցիչ

Վանի թագավորության հնագույն քաղաքները/քարտեզում փորձել գտնել , նշել այդ քաղաքները/:օխ

Рубрика: Մայրենի 6

Մայրը:  Հովհ.  Թումանյան,


Մի  գարնան  իրիկուն  դռանը  նստած  զրույց  էինք  անում,  երբ  այս  դեպքը  պատահեց։  Էս  դեպքից  հետո  ես  չեմ  մոռանում  էն  գարնան  իրիկունը։

Ծիծեռնակը  բույն  էր  շինել  մեր  սրահի  օճորքում։  Ամեն  տարի  աշնանը  գնում  էր,  գարնանը  ետ  գալի,  ու  նրա  բունը  միշտ  կպած  էր  մեր  սրահի  օճորքին։

Ե՛վ  գարունն  էր  բացվում,  և՛  մեր  սրտերն  էին  բացվում,  հենց  որ  նա  իր  զվարթ  ճիչով  հայտնվում  էր  մեր  գյուղում  ու  մեր  կտուրի  տակ։

Եվ  ի՜նչ  քաղցր  էր,  երբ  առավոտները  նա  ծլվլում  էր  մեր  երդիկին  կամ  երբ  իրիկնապահերին  իր  ընկերների  հետ  շարժվում  էին  մի  երկար  ձողի  վրա  ու  «կարդում  իրիկնաժամը»։

Եվ  ահա  նորից  գարնան  հետ  վերադարձել  էր  իր  բունը։  Ձու  էր  ածել,  ճուտ  էր  հանել  ու  ամբողջ  օրը  ուրախ  ճչալով  թռչում,  կերակուր  էր  բերում  իր  ճուտերին։

Էն  իրիկունն  էլ,  որ  ասում  եմ,  եկավ,  կտցում  կերակուր  բերավ  ճուտերի  համար։  Ճուտերը  ծվծվալով  բնից  դուրս  հանեցին  դեղին  կտուցները։

Էդ  ժամանակ,  ինչպես  եղավ,  նրանցից  մինը,  գուցե  ամենից  անզգուշը  կամ  ամենից  սովածը,  շտապեց,  ավելի  դուրս  ձգվեց  բնից  ու  ընկավ  ներքև։

Մայրը  ճչաց  ու  ցած  թռավ  ճուտի  ետևից։  Բայց  հենց  էդ  վայրկյանին,  որտեղից  որ  է,  դուրս  պրծավ  մեր  կատուն,  վեր  թռցրեց  փոքրիկ  ճուտը։

—  Փի՛շտ,  փի՛շտ,  —  վեր  թռանք  ամենքս,  իսկ  ծիծեռնակը  սուր  ծղրտալով  ընկավ  կատվի  ետևից՝  նրա  շուրջը  թրթռալով  կտցահարելով,  բայց  չեղավ։  Կատուն  փախավ  մտավ  ամբարի  տակը։  Եվ  այս  ամենն  այնպես  արագ  կատարվեց,  որ  անկարելի  էր  մի  բան  անել։

Ծիծեռնակը  դեռ  ծղրտալով  պտտում  էր  ամբարի  շուրջը,  իսկ  մենք՝  երեխաներս,  մի-մի  փայտ  առած  պտտում  էինք  ամբարի  տակը,  մինչև  կատուն  դուրս  եկավ  ու  փախավ  դեպի  մարագը,  դունչը  լիզելով։

Ծիծեռնակը  դատարկ  կատվին  որ  տեսավ,  մի  զիլ  ծղրտաց  ու  թռավ,  իջավ  դիմացի  ծառի  ճյուղին։  Այնտեղ  լուռ  վեր  եկավ։  Մին  էլ  տեսանք՝  հանկարծ  ցած  ընկավ  մի  քարի  կտորի  նման։  Վազեցինք,  տեսանք՝  մեռած,  ընկած  է  ծառի  տակին։

Մի գարնան իրիկուն էր, որ այս դեպքը պատահեց։ Շատ տարիներ են անցել, բայց ես չեմ մոռանում այն գարնան իրիկունը, երբ ես առաջին անգամ իմացա, որ ծիծեռնակի մայրն էլ մայր է, ու սիրտն էլ սիրտ է, ինչպես v մերը։

Կարդացե՛ք ստեղծագործությունը և կատարե՛ք  առաջադրանքները.

Դուրս գրիր անծանոթ բառերը և բառարանի օգնությամբ բացատրիր:

օճորք-առաստաղ
Ինքդ կազմիր հարցեր պատմվածքի վերաբերյալ:

1․Բնութագրիր ծիեռնակի մորը

2․Ընտրիր այն հատվածը որը քո կարծիքով այս հեքիաթի իմաստներ փոխանցում մեզ հիմնավորիր ընտրությունդ

Ընտրիր մի տարբերակ

1․կենդանիները մարդկանց նման զգումեն ամենինչ

2․կենդանիների կյանքը այնպեսս է որ նրանք միմիանց ուտեն և ապրեն

3․կենդանին մարդ չէ և չի կարելի նրանց համեմատել

Рубрика: Uncategorized

Մաթեմատիկայի օլիմբիադա

Մենք մեր դասարանի երեխաների որոշ խմբով նոյեմբերի 22-ին մասնակցեցինք մաթեմատիկայի օլիմպիադաի որտեղ կար 20 հարց և 2:30 ժամ մտածելու համար ես պատասխանեցի բոլոր 20 հարցերին բայց գիտեմ որ 3 հաստատ 100 տոկոս սխալեն ես ավարտեցի 30 րոպե շուտ և գնացի հաց ուտելու վերջ:

Рубрика: Uncategorized

Պարապմունք 40.

Պարապմունք 40.
Թեմա՝ Ամբողջ թվերի բաժանումը

Տեսական նյութ

Ձևակերպենք ամբողջ թվերի բաժանման համապատասխան կանոնները:

Կանոն 1.

Միևնույն նշանն ունեցող ամբողջ թվերի քանորդը դրական

ամբողջ թիվ է, որի բացարձակ արժեքը հավասար է բաժանելիի և

բաժանարարի բացարձակ արժեքների քանորդին:

օրինակ՝

(-15):(-5)=

Կանոն 2.

Տարբեր նշաններ ունեցող ամբողջ թվերի քանորդը բացասական

ամբողջ թիվ է, որի բացարձակ արժեքը հավասար է

բաժանելիի և բաժանարարի բացարձակ արժեքների քանորդին:

Օրինակ՝

(-15):(+5)=:

Նշենք նաև, որ ոչ մի ամբողջ թիվ 0-ի բաժանել չի կարելի, իսկ 0-ն

ցանկացած ամբողջ թվի բաժանելու արդյունքը հավասար է 0-ի։

Առաջադրանքներ

1) Հաշվե՛ք / կրկնողություն.

ա) (–7) · (+16),

7•16=-112

բ) (+16) · (–4),

-64

գ) (–1) · (+1),

-1

դ) (+20) · (–19),

-380

ե) (–4) · (+5),

-20

զ) (+23) · (–6)։

-138

2) Հաշվե՛ք.

ա) +38 ։ (–19)

-2

դ) –420 ։ (–15)

-25

է) 0 ։ (–14)

0

բ) –600 ։ (–150)

+4

ե) –531 ։ (+3)

-177

ը) –121 ։ (–11)

+11

3) Գտե՛ք այն թիվը, որը աստղանիշի փոխարեն գրելու դեպքում

կստացվի հավասարություն.

ա) –3 · —7= 21,

գ) –10 · 0 = 0,

ե) –15 · -3= 45,

բ) 6 · 6= –36,

դ) –9 · -9 + 1 = –80,

զ) 3 · 7 = 21։

4) Հաշվե՛ք.

ա) 8 ։ (–2) – 14 ։ (–7),

2
բ) –55 ։ 11 + 48 ։ (–16)

-2


5) a-ի և b-ի ի՞նչ արժեքների դեպքում կստացվի հավասարություն, բեր օրնակ

ա) a : b = 0,

10:0
գ) a : b = a,

0:15

բ) a : b = 1,

2:2
դ) a : b = –a

9:-18

6) Հաշվիր՝
2.⅕+2.¼

4.9/20
3.15/21-3

15.15
1.2/3×2/7

1.4/21
8.½:2

17/4

7) Ապրանքի գինը 2500 դրամ է, 20% զեղջելուց հետո ինչքա՞ն կդառնա ապրանքի գինը:

2500:5=500

2500-500=2000

8) Այսօր մաթեմատիկական ֆլեշմոբի հերթական օրն է, չմոռանաս մասնակցել / մինչև կիրակի օրը կարող ես լրացնել քեզ դուր եկած տարբերակը/: